Solen skiner..

Ordentligt idag igen, jag har dendär sköna magkänslan när sommaren är här..
men ändå är de extremt jobbigt för man har inga sköna kläder att ha på sig när man har denna
magen.. när jag får skattepengarna blir de storhandling av sköna klänningar!
Tyvärr så har jag skitont i halsen och huvudet bankar, har haft på känn nästan en vecka
att jag börjat bli dålig så då bryter de ut när ja inte har tid.
Har ju typ sista lektionen i data imorgon och ska till Barnmorskan på tisdag vilket jag inte vill missa
då jag inte mätt magen på jätttte länge å är så nyfiken på allt om barnets utveckling!

Och idag är det somsagt Maddes konfirmation, + morsdag!
Det hade jag glömt... men trodde de var det för typ en månad sen så ja maila iväg ett
fint kort till mamsen, wooops =) Bättre förtidigt än försent, right?

Så de blir god mat med trevlig folk idag med!
Får väl börja förbereda mig nu!
Ha en underbar dag!

Pussokram
Hanna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback