Självbestraffning.

Ju mer dagen flöt fram ju mer dåligt samvete fick jag för jag inte vaknade av klockan i morse,
dels för jag nu läste på facebook att mina kurskamrater i matte fått sina resultat i hela kursen idag..
och därför att jag lika väl kunde gjort det senare i veckan, om vi då inte hade vart tvugna att få ledigt!
hehe, första gången jag klagar över ledighet tror jag ;P

Nä, så jag kände att jag måste göra något vettigt idag så jag körde igång med flyttstädningen!
Marie ska hjälpa mig med höga höjder då risken finns att man kan ramla, och så är det tungt att stå uppsträckt
med magen och ryggen i en jobbig ställning i en längre tid.
Så jag gjorde alla underskåp i köket! Eller, utsidan.. satt på sen stol allderles perfekt och gunggade på ordentligt då
ja inte orkat bry mig å stortstäda på ett tag...

En sak ja märkt som påverkade mig mycket under förhållandet med Magnus är att innan vi flyttade ihop
var jag gööör pedantisk med spisen, antagligen för man sett en del inom restaurangbranschen,
men så jobbade jag på cafeét och städade spisen varje gång.. så då vill man helst slippa den uppgiften när man kommer hem vilket Magnus var en jävel på att kommentera,
vad jag vill komma fram till är gissa om ja älskar att inte städa spisen och ingen klagar? hahaha
så de var verkligen dax att städa av där ordentligt,
körde också rejäl avstädning på kökskaklet och hela ugnen + alla plåtar.. jummie... ja en bit på väg iallafall.

Nu ska jag slänga in en liten hund i duschen! Och sen ta lite bilder på bebiskläderna jag har införskaffat
och en sak till så tänkte ja ni får se vad ja har hittat för fina saker!

Pussokram
Hanna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback