Ojoj

Ni har inte glömt bort mig ser jag på statistiken =)

Just nu sitter jag och tittar på den nya designen, den känns så jäkla perfekt!
Innan har jag ju bytt fram och tillbaka och aldrig varit 100 % men denna känns som en man aldrig skulle byta!

Nu har jag vilat en stund, kollat på NCIS och ska nu gå ut med pojken!
Veckans planer ser så ut att jag ska ha andra delen nationellt  i mattei morgon
och sen är de lov torsdag & fredag vilket känns skönt med tanke på att
det sista och då menar jag verkligen det sista ska packas ner
innan söndag då alla möbler transporteras till Edet.

Sen bor jag somsagt hos Marie i några veckor =)
Ska bli spännande och se hur de går med två tjejer varav den ena inprincip höggravid
och sover största delen av dygnet, och Marie som är hm... oemotståndlig? Hahah (internt skämt ..)

Gaaash, har nog aldrig skrattat så mycket på lektionerna som med henne,
vi läser varandras tankar typ :P Och hjälper varandra väldigt mycket i skolan,
bla. hade hon otroligt dåligt självförtroende för sin engelska och de har vi kämpat
med hela terminen tillsammans, idag fick hon veta att hon fick G på engelska nationella
vilket betyder enormt för henne vet jag =)

Själv pluggade jag mest för att sysselsätta mig denna tiden och ett + hade
ju vart att få G i allt... nu har de ju gått lite bättre än väntat, de är bra å ha i bagaget
om ja vill vidare utbilda mig till det jag har i mina tankar.. we will se!

Nej pojken väntar =)
Puss&kram
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback