Newbody

är vart det bär åt idag,
ska ut och hälsa på hos systeryster och mamma&lillasyster är även där och hälsar på då Heidis mans dotter konfimeras (stavning?) i morgon så ja kommer ut ur denna lägenheten en stund!

Först blir de en sväng till den icke godkända städlägenheten för att skapa ett Godkänt!
sedan har syster lurat på mamsen en tid hos tatueraren!! haha
Som Heidi sa "Hon har tjatat om en tatuering hela mitt liv (23 år), så nu har jag fixat en tid åt henne!"
Och sen bär de av mot Nykroppa, platsen som gud glömde....
men där finns också några små nykläckta kattungar som kom nu i veckan
som jag längtar efter att få se in real life!

Underbart väder ute, lite varmt dock när man sover två pers på 35 kvm utan gardiner och stängt fönster!
Nu ska jag göra mig färdig!
Pussokram
Hanna, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback