Mother ^^

Mother låter ju coolare att uttala än Mor och min mother är jäkligt cool nu som har tatuerat sig!!

Hon har alltid vart bestämd på en SOL men här hade hon precis bestämt vilken av alla och tatueraren hade skissat upp och printat av en skiss på högerbenet, vid denna tidpunkt var mamma riktigt nervös!



Och så kör vi igång med nålarna.... "AAJJ" var mammas första kommentar.



Och vi målar på...



Nu är formen klar (här tog ja mothers kamera)



och tadaaaa... resultatet blev...



Supernajs!
Nu har jag bestämt mig för att även jag ska göra en om ett tag, blir nog något ner på benet .. de har jag tänkt i 5 år... gjorde ju min på nacken för tre år sen =)

Sen bar de av till Nykroppa och jag blev kär....

Fyra små bebisar och en överbeskyddande mamma =) Naa...
Hade riktigt trevligt där och åt god mat och var ute i trädgården och bara njöt!! Fast jag blev lite frösen framåt kvällen... JAG?!? som är varm som en ugn nuförtiden annars.....
Nu är jag helt slut! Ska lägga mig för att sedan vakna för en morgondag där Madde komfimeras =)

Datorn krånglar, tycker inte om att ha texten centrerad men den vill inte lägga sig på sidan så det får ni helt enkelt stå ut med =)

Avslutar med en bild mother hade i sin mobil på min lille snutt... saknar honom...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ohh! Jag blev så nöjd! Tack för den fina mors dags presenten mina fina barn.. Glöm inte kolla fb. Nya bilder på primus på sjön m Gabriella. Sen kommer en glädjande nyhet. Vi ska passa lilla Kiwi i 10 dagar i sommar. kommer den 27. Kul va? Weathen valp. Kan de bli bättre eller! Kram Mamma

2009-06-02 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback