Mångt och mycket

Har hänt sista tiden, känns som hälften av all information ramlar ut direkt igen.

Nu är äntligen sakerna nere i Lilla Edet, halva släkten hjälpte nästan till känns de som =)
Stooort tack till alla som orkat bära allt och ett speciellt tack till morfar som kört alla hundra milen!!

Gårdagen var intensiv, jag sov dåligt då jag inte klarar av snarkningar =P Så två timmar sömn var inte mkt att kämpa på med. Men de gick!! Syster kom vid 08.00 och hjälpte morfar fylla bilen själv höll ja på med lite smått och gott, bla umgicks med pojken sista stunden och hjälpte till med det jag orkade.

Sen åkte lilla älsklingen.. usch och fy säger jag vad jag saknar honom! Men ibland får man bita i de sura, han har de bra.
Syster hade köpt en underbart fin klänning som passar perfekt till alla firande saker som är runt hörnet! Taack =)

Sen kom Marie och vi började köra flyttstädet, fyfan vad tufft det var för min rygg! Och när vi var klara klarade jag knappt att gå på mina fötter som hade svullnat upp till dubbel strlek ungefär.. ajj!
Men fint blev det, och tomt blev det!! Vi gick hem till Marie vid tretiden och jag slocknade i en två timmar,
sen pluggade vi lite och inväntade morfar, pappa och Anki som alla åkt ifrån edet och ut till nykroppa för att hämta upp lite smått jag hade kvar där ute, Sen åkte vi upp och tog de sista lasset som inte var mycket, och sen bar dom
av till Edet igen, då kan klockan vart runt 22-23.

Jag kom hem till Marie igen och slocknade ännu en gång. Morfar, pappa & Anki kom tydligen fram till lilla edet vid 03 inatt.. usch vad morfar måste vart trött! Men dom lastade av så körde han sista sträckan upp hit och lagom till att jag
fixade iordning mig till skolan kom han till Filipstad!!

Så nu har jag precis kommit hem ifrån skolan, fick mitt slutbetyg i Engelska A och jag är missnöjd som fan.
Jag fick VG++ på alla delar i nationella och G på alla småsaker o prov... + att jag är en av dem
som pratar på i klassrummet och så får jag bara G... jaa jag vet de är Godkänt men jag är värd mer,
hade jag velat ha bara G hade jag då inte kämpat som ja gjort.... då kunde ja bara flytit på.
Menmen, shit happens.. de är ju ett G .

Får även resultaten i SvB i morgon, där vet jag att jag ligger på G. Och fick även resultatet från "Nationella" i Data B.. VG (3 poäng från MVG) så där är jag rätt säker på VG i slutbetyget då han nästan försagt sig =)

Så nu har jag bara sista Svenska lekitonen i morgon, sen ska ja göra sista delen i nationella matte på onsdag, går det bra avslutas även den kursen.. och sista religonkursen är på fredag, vilket betyder att jag bara har datan kvar på måndagar från och med nästa vecka, resten av tiden har ja ingenting!! 

Nu ska jag vila,fortfarande helt slut i kroppen efter gårdagen.
Pussokram
Hanna,

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis Gumman, du är super duktig! Bamse kramar/ Erika

2009-05-25 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback