Inga bilder .. än!

Jag vet att det är tråkigt med mycket text. Men jag springer omkring här i förstrora slitna tröjor och starka kemikalier med håret uppochner vilket inte gör sig så bra på bild =P röj och röj..

Så jag håller mig iallafall med att hålla på att fotografera just nu, men de kommer nog mer när jag är färdig med flytten *promise* Jag kan ju lova att bilder kommer de vara måånga här om  ca 8 veckor och 6 dagar.. ;)

Kanske får någon bild imorgon kväll då min klasskompis fyller år och vi har planerat en liten grillkväll i huset bredvid där jag bor =)

Nu har jag fixat lite med Primus och städat ur lite i badrummet, nästa steg är ner i tvättstugan.. jag lever väääldigt glammigt!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Du e duktig, söstra mi! =)

2009-05-21 @ 22:02:55
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jo, jag undrar en liten sak...

När du skrev att du behövde en "babymobil" Mena du då en sån där mobil som det hänger en massa söta saker i och som man hänger över bebisens säng eller i vagnen och så kan bebisen leka med de grejorna. Eller mena du en sån där "walkie talkie" som man lägger en bredvid bebisen och en tar man med sig när man typ ska gå till tvättstugan så hör man om bebisen skriker?? Bara undra... =) Puss å kram

2009-05-21 @ 22:08:53
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback