Hicka!

Så var det kristi himmelsfärds dag, dagen då Jesus far upp till himmlen .. märks inte att jag läser religon va? =) Min natt har varit lång, drömt många hemska drömmar och vart på platser jag inte hittar hem ifrån..men det fanns även med en person i drömmen som gjorde att jag kände mig trygg! Dock när jag vaknade upp i morse så hade jag blod i och runt hela munnen, då visade det sig att mitt gamla sår som alllltid spricker upp på nätterna (i mitten på övre läppen) har spruckit lite extra mycket.. inte kul.

Igår när jag skulle somna så fick jag inte det för någonting började ticka i magen på mig =) haha har känt någon enstaka gång liiite hicka men aldrig såhär tydligt =) Höll på säkert 5 minuter! Supermysigt.. så mycket mer än kickarna som man är van vid.. märks verkligen att de växer där inne! När barnet hickar så är det oftast för att det tränar sina lungor för den verkliga världen och då brukar resultatet bli just hicka! Igår kände jag rörelser nere precis vid bäcken och samtidigt rörde det sig precis vid revbenen! Så den sträckte sig ordentligt!

Nu har jag gjort morgongröten.. hur lyckas man bränna havregrynsgröt? haha jag har gjort det två gånger på en vecka..

Pussokram
Hanna

Kommentarer
Postat av: Heidi

Fick du mitt sms härom dagen? Vill väldigt gärna veta lite... =) Och du, jag har oxå lyckats bränna gröten. Det är ett bevis på att man har mycket annat att tänka på... =) Kram

2009-05-21 @ 13:04:06
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jo det har du verkligen rätt i!

får se hur det blir när jag börjar skolan... hoppas att allting löser sig i alla fall



vad gulligt att bebisen hickade =)

2009-05-21 @ 14:01:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tjeeena kusinvitamin!

Mer bilder vill vi se på mage och bebis å sånt myspys!

2009-05-21 @ 14:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback