Fredag

fast det känns som söndag.. kanske för de närmsta dagarna är fullspäckade med saker som de annars inte är för mig ;P Idag skulle vi ha grillat hemma hos Doffe som går i min klass, men så kom regnet..
Så vi får vara inne å fira henne istället! Jag som var så sugen på å grilla =P haha ja, vet inte riktigt vilka som kommer då de är första gången jag umgås med henne privat, men hoppas på trevligt folk! Man blir lite skeptisk till att gå ut nu när man har magen i vädret thihi :)

Och detta nedrans regn, ja har ju allt planerat i punkt och pricka nu när flytten närmar sig och så även tvättningen igår av gardiner och sånt som ska packas ner.. yepp så ja hängde ut de blött igårkväll och det var ännu blötare imorse... wellwell thats life!

Har nu packat ner alla personliga saker som ja ska ha med till Marie.. grät nästan en skvätt när jag skulle packa ner alla Primus personliga saker (dvs ben och leksaker o lite hund-hygiensaker) usch dagen närmar sig då han inte är bredvid mig 24/7... ja vet ju att han kommer ha de underbart hos Gabriella och dom.. men han är min lille snutt. Han har nog förstått vad som händer för han tittar ledsamt på mig när ja packar och kryper så nära han kan när vi sover, annars brukar han sova vid fötterna men jag har vaknat av att han ligger i hund-fosterställning vid min mage.. naaa.
(och då bliré trångt med tanke på en mage och en hund på en enkelsäng....)

jaja, dax att fixa iordning sig! Imorgon kommer morfar upp, han ska vara chaffören x 2 till edet på söndag så han kände nog att de är bäst att åka upp en dag innan då han själv reser ifrån Osby/Visseltofta.

Pussokram
Hanna,

Kommentarer
Postat av: Marlene

EN LITER?? Fy.. Tror detta kan ra rymt 0,5 liter o fy fan vad äckligt det var. Tur jag hade med citron :P

2009-05-22 @ 20:12:38
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Gumman! Va roligt att du öppnat din blogg igen! Super fin design!!! Skall bli kul att träffa dig snart igen! Sköt om dig! Kramar i massor... Ps. Va duktig du varit i skolan och på proven.. Jag är sååå stolt över dig! Erika

2009-05-23 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback