En kväll i filipstad

Igår, en av många kvällar jag kommer minnas, som en av de roligare =)
Jag kommer alltid stå fast vid att man kan inte flytta till ett tråkigare ställe, men så är jag inte van i grund och botten vid sånthär lugn, dock kan ja ju säga att de på sätt och vis passat mig (till viss del!!) att vara gravid här, för när de inte händer något så gör de inte så mycket för man är ändå för trött för att orka hitta på nåt!  De märktes igår på mig =) Ögonen gick i kors när jag gick hem runt 12 och jag brukar vara den som håller igång in på morgonkvisten om chansen finns =)



Då har vi mig igår med magen, många efterfrågar magbilder så denna får duga, själv är jag inte såå pigg på att vara med på kroppsbilder just nu.. Sen har vi Kexet & Doffe (Marie & Sandra) Doffe is the birthdaykid! sen avslutningsvis tog vi en bild innan vi gick åt varsitt håll, som minne lixom när ja snart flyttar =) Marey and Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback