Dåliga morgonvanor

God morgon allihopa!
Jag vaknade precis av att min nuvararande hyresvärd ringde och var förrivrrad,
tydligen hade han förstått det som att jag ville flytta ut siste juni och inte förste..
Så hon som tar över lägenheten har sagt upp sin till då, vilket betyder att lägenheten
står tom en månad, och det tycker inte hyresvärdar om!

Men jag är säker på att jag sa siste maj tillochmed, då jag visste om att jag inte skulle ha råd
att bo här juni ut och att ja inte heller skulle bo kvar halva månaden ändå så varför betala för 13 dagar?
Jaja, tråkigt när de blir missförstånd, men han är go och förstående så han sa att jag får ju behöver inte stressa
med flyttstädet men allt är ju redan planerat nu, nu på måndag ska de inte vara en sak kvar här inne!
Och städet ska vi även försöka få undan redan på söndag när morfar kör ner första gången,
så överlämning av nyckel m.m sker någon gång under nästa vecka.

Jo nu ramlade jag ut ur ämnet, de var tur i oturen att han ringde nu..
Jag har sedan min mobil inte haft något att ställa alarmet på (man kan ringa min mobil men inte sms:a då
desplayen är helt kraschad, BTW innan jag glömmer de, dom som har skype som annars pratar med mig ofta i hemtelefonen, kan väl höra av sig då, för ja kommer INTE ladda mobilen när jag bor hos Marie, då ja helt enkelt inte har råd och känns inte lönt när ja inte kan många nummer i huvudet, alltså kan jag inte ringa ut i tre veckor.. men med skype är de gratis och över nätet vilket är perfekt!)

Iallafall.
Jag försov mig i morse, såpass att de inte var speciellt lönt att gå upp då jag bara har en lektion..
och läraren hade specialanpassat lektionen så jag skulle få göra mitt Nationella prov i matte som
jag missade när jag låg på sjukhuset förra veckan, gaaah! Jag var helt inställd på att göra detdär,
men nä ja klicka av min hemtelefon (som har tyyyst alarm) i sömnen, vilket har blivit en väldigt dålig vana..
Jaja, fast läraren är van! =) De är inte första gången det händer om man säger så....
Komwux är ju inte obligatoriskt och när man har en 40 minuter kort lektion kl 08.10 och älskar att sova
då väger sömnen över rätt rejält.. Men vad gör det? Jag gjorde ju första delen igår och tyckte de flöt på ganska bra..
det är ju det som är det viktiga med dessa studier också, självstudier! och de missköter jag inte.

Usch vad långt jag skriver! Sorry.. måste vänja mig vid blogging igen! ;P
Nu blir de läsning av bloggar och senare tänkte jag utföra en sak här som
folk har haft önskemål om!

Pussokram
Hanna,

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det är bara roligt med mycket text! Men gärna lite bilder oxå! =) Kram

2009-05-21 @ 13:06:50
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback