Aj!

Hela kroppen gör ont! Jag är inte van vid att vara så osmidig som jag är i nuläget,
all ork är helt väck och när jag går så känns det som knivar sticker upp mellan benen och min blåsa blir söndertryckt..
och då tänker man "ja då ska du ligga och vila så mycket som möjligt"
Det försöker jag verkligen, men då får ja bara ännu mer ont av att ja inte hittar någon skön ställning att vila i..
Ja ser ni, jag håller inte med om att detta är en underbar tid som folk tycker, visst är det en fantastisk känsla
med barnets rörelser och så men absolut inte så underbart resten av sakerna!
Nu längtar jag verkligen till det är dax! Man får se de posetiva i det hela - det är bara 9 månader av mitt liv och de är mest på slutet det är som värst helt enkelt.

Nu har jag varit på dagens enda lektion där jag körde sista delen i nationella, vilket var supersvårt!
Första delen var betydligt lättare.. men... I made it! vi gick igenom det direkt och jag hade 23 rätt och G låg på 19 så de är inga direkt skrytresultat men!! Ett G i matte.. det kunde jag drömma om när jag pluggade i gymnasiet.
så nu är även den kursen avslutad.

Saknaden av Primus har inte varit så extrem, har haft så mycket att tänka på men nu börjar de smyga sig på i vardagen, bla. så börjar jag känna att ja helt saknar rutiner utan honom, han skulle ha sina promenader och så, nu bor jag hos Marie på tredje våningen utan balkong... de blir att man stannar inne då, är inte sugen på att vandra iväg när jag knappt kan gå.. och speciellt inte själv. wellwell, det är bara några veckor kvar till allt förändras=)

Nu ska jag läsa lite bloggar!
hoppas ni stod ut med lite gnäll, det är så ja känner just nu!!
Pussokram
Hanna,


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till matten:)

2009-05-27 @ 11:35:54
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Heidi

Klart du får gnälla! Skönt ändå att du bara har mest fysiska problem. Så jävla jobbigt me de som blir värsta hormonbitcharna... hehe... fast en bitch är du ju sen förut... SKOJAR =) Skulle tro att jag äter mer hormoner på en vecka än vad du har i hela kroppen under hela graviditeten... Hua! =( Men här blir det ingen bebis inte, men jag fick ju fyra igår så jag ska väl inte klaga ;) Kramar till dig!

2009-05-27 @ 14:18:58
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Marlene

hehe det är ganska jobbigt att vara höggravid, men man får något helt underbart vackert utav det ju så man biter ihop! :)

2009-05-27 @ 19:23:43
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback