Allt går emot mig..

Jag blir så förbannad. Skolan gick neråt idag .. jag trodde uppsatsen låg på VG.. men den ligger nog
på - AG = - ALDRIG GODKÄND...måste skriva om allt.
Hade engelskaprov precis, gick också åt skogen.. fick ca 10 sidor på engelska som skulle fixas.. yees, på knappt en timme!
De sket sig tror jag, ville få allt gjort men hann bara gå igenom de som vart tvungets, resten sket jag helt enkelt i..
men alla klagade på att de var för svårt.

Just nu ställer jag mig själv frågan - va fan gör jag här egentligen??

Två låtar som går högt nu (sitter i datasalen i skolan där man ska kunna studera är det tänkt, yes! med en massa utlänningar som spelar hög volym på indiska ... och nej, jag har inget emot utlänningar, jag blir bara så arg för jag har bett dem sänka... ändå klappar dom händerna och skriker omkring mig)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback