Renovering pågår..

Ojoj vad de händer saker!
Har slipat och spacklat och finslipat hela friggeboa, nu håller jag på att måla, har gjort ungefär hälften av den första rundan av två.. och jag handmålar! Ingen roller då jag tyckte det blev skitfult med de.
Nu är jag bara inne och käkar lite o andas, men ska ut å göra klart andra halvan.. Mamsen kanske redan idag tänkte köra igång med fondväggen efter jag är klar med målningen.. Sen ska vi fixa lister och sen tillslut kan ja flytta in!
Men nu får ja fortsätta om ja någonsin ska bli klar!!

Pussokram,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Heidi

Guu va spännande det ska bli att se! Kan tänka mig att den gamla tapeten var riktigt sliten nu efter alla år... Det är fortfarande OK om jag och gubben sover där när vi kommer va? (Och ja, som vi sa, så är det självklart att om du fött barn då så är det du som får vara där ute... hihi...) Har du fått mina sms ikväll? Kramar i massor till blivande morsan =)

2009-06-18 @ 20:33:16
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback