Onsdag

Hellu!
Då var de onsdag och nu räknar man dagarna till nästa torsdag då jag åker ner till Emelie,
här händer totally nada! Trodde ju att jag skulle ha skola till den 12 juni därav stannade
jag kvar i Filipstad men alla mina kurser är Godkända och därav avslutade..
och ork finner man knappt till att göra något, försöker gå ut minst en gång om dagen tex.
till affären .. igår var jag till barnmorskan och det var på håret att min rygg och mina fötter orkade bort dit,
Bebisen mår superbra i magen, ungefär 6 cm har den vuxit på ca en månad.. min kommentar
till detta var först "Bara så lite?" haha.. då svarade barnmorskan mig "Det är inte lite".. jag menade såklart
att det känns som den vuxit betydligt mer =)
Sen stack dom mig FYRA gånger i armarna innan dom fann dendär saken som dom ska hitta för att få blod och detta utan bedövning.. ja var riiiktigt nära på att smälla till den som stack mig kan jag tala om...

Nu har vi precis ätit pannkakor med färska jordgubbar och grädde! Mumsfillibabba!!
Nu vetesjutton va ja ska göra en vecka framöver.. bloggningen blir ju gles när de inte händer något,
de förstår ni nog ;P

Pussokram

Hanna,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför åker du inte hem tidigare då för? bara och ändra biljetterna eller?

2009-06-03 @ 23:01:39
Postat av: Hanna svarar;

Mamma; Av två anledningar 1, Jag ska stanna hos Emelie på vägen på hennes student å åker ja ner till edet i förväg måste ja betala ännu mer upp o ner igen när resan redan nu är klar + om ja bara åkt till emelie nu å stannat där till nästa vecka skulle de inte gå för dom så många dagar.. 2, jag har inte ombokningskydd på biljetterna så då måste ja köpa nya om ja vill åka nu..

2009-06-04 @ 11:57:15
Postat av: Heidi

Hej hej! Hitta du nån bok idag! Jag hitta den de tipsa om på p3 och har köpt den. Du får låna sen om du vill. =) Och de där "grejerna" man letar efter när man sticker kallas för VENER. Hehe... Jag sticker ju folk hela dagarna. Men om de på Labb misslyckas flera gånger så är du riktigt svårstucken!! Puss o kram

2009-06-04 @ 22:25:38
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ok! misstänkte kanske att de va så. Sätter i alla fall på bilen nästa vecka. Ska bli skönt! Kram hjärtat

2009-06-05 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback