Onsdag

Så har ännu en underbar dag passerat =)
Idag var jag på lunch med Erika! riktigt härligt att ses och prata massa i de sköna vädret.. fast lite väl varmt var det ;p
Sedan gick jag och mötte Charlotte&Ina och bjöd på fika (fick ett gratiskort på 90 kr som nyinflyttad på boströms café ;P)
Vi satt nåra timmar säkert, ute och bara pratade och tog de lugnt, inte så mkt mer man orkar då man blev riktigt seg av värmen..

Sen har jag bara tagit det lugnt ikväll, funderat på vilken frisyr jag ska göra imorgon..
usch var in på apoteket och tänkte hämta ut Primus specialbeställda vaccin gissa vad det skulle gå på?
1800 kr!! så de fick ja hoppa.. vet inte riktigt hur jag ska lösa denna situationen.. är relativt pank nu och de små slantar jag har sparat är till bebisens hygiensaker m.m de är inte billigt med barn! eller hund för den delen..
jaja nog om ekonomi.. nu måste jag sova!

Efter frissan i morgon ska lotte & ina komma så ska vi ha heldag här på altanen med god mat =)
Btw, sökte lite på olika ip nr som folk kommenterat  (anonyma m.m) här och det var väldigt intressant att se vilka alla var!
Fast vissa har jag ju vetat om redan från första början =)

Life goes on, de är mitt motto :D
Ska tydligen bli toppenväder imorgon med ! Så ut i solen med er =)
Pussokram,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

så intressant är det ändå inte att ta reda på vad folk har för ip :)

2009-06-25 @ 03:16:16
Postat av: Hanna svarar;

Anonym; Jo, för då vet jag vilka som är vilka (som snackar skit osv.) =D

2009-06-25 @ 10:43:57
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok på det viset det är väll ingen som snackar skit

2009-06-25 @ 12:44:58
Postat av: Hanna svarar;

Jo Magnus, det finns en hel del folk som snackar skit.

2009-06-25 @ 21:14:36
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är inte han. Så vad får dig att tro att jag är Magnus ?

2009-06-25 @ 23:03:25
Postat av: Heidi

Helu! Låter trevligt m fika! Gäller inte Primus' försäkring på medicinen?? Kram

2009-06-25 @ 23:53:09
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar;

Magnus; För att jag känner dig och vet vad du brukar stava fel ;)



Heidi; Nej, jag måste betala för den direkt och sen skicka in kvittot till försäkringsbolaget vilket då ger mig tillbaka största delen av pengarna, men 1800 är inget som jag har förrän i augusti.. =/

2009-06-26 @ 00:17:10
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då måste jag tyvärr göra dig besviken för jag är inte han . men jag är en tjej kompis till han. Så har vi rätt upp det , så slipper du inbilla dig om att jag är Magnus något mer för jag är inte han.

2009-06-26 @ 01:25:45
Postat av: Hanna svarar;

Anonym; ojojoj vad känsligt det blev! måste gå omkring i hans vänskapskrets att stava fel på samma sätt då =)

Ärligt så bryr jag mig inte om vilket, det är en offentlig blogg ;) Ha de gott!

2009-06-26 @ 01:41:29
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback