Ojoj, update;

Någon vill förstöra för mig och barnet här märker jag..
Well ni kan ju försöka, tyvärr så har jag ju endast berättat sanningen och då har jag också plockat bort dom värsta och privata bitarna på hur det har sett ut i verkligheten, så come on try me =)



Update;

Förstår att många blir förvirrade, ja drar inte upp namn men jag vet precis vilka det är som håller på just nu,
förstår att folk blir förvånade över hur mkt skit ja tagit sista tiden men vet ni? Jag går vidare, jag har lärt mig
vilka jag ska lyssna på och vilka som snackar skit (Taaaack tiden i nykroppa, man märker vilka som vill en väl!)
Tycker det är väldigt fegt att inte ta saker face to face utan gå omvägar.
Jag har många människor bakom mig och jag behöver inte ta någon annans skit.

Nu släpper jag detta, även om jag vääääldigt gärna skulle vilja ta mig ett ordentligt snack med denna person
så tänker jag inte längre lägga nåågon energi på sån skit, ta reda på fakta innan ni dömer!
Jag ska bli mamma och jag ska ge barnet all min energi till det, mitt i denna röran så ser jag bara en ljus framtid!
Så you people, sköt erat eget va!

p.s
självklart har en historia olika synvinklar och i min blogg berättar jag min, och restrerande berörda personer säger säkerligen andra saker, men utan detta sätt hade ju aldrig det svenska rättsystemet existerat, så ja kan ju uttrycka mig såhär "Hör med alla vittnen så får ni se vem som talar sanningen".

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad är det för en idiot? Berätta för storasyster så ska jag slå ihjäl honom/henne! =) Kramar

2009-06-05 @ 10:39:01
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj! Oj! Mamma kommer med! herregud vet dom inte va farliga gravida kan bli! Ha ha! måste vara en fullständigt tokig en! Bra gumman! Jag vet att du är stark... har inte folk nått och göra däruppe eller? Kramis

2009-06-05 @ 23:59:50
Postat av: Anonym

just wanted to comment that it was me who mentioned it. sorry. and I am not from Värmland. :)

2009-06-11 @ 18:43:30
Postat av: Hanna svarar;

Anonym; jag har aldrig påstått att de är nån värmlänning som håller på ;)

2009-06-11 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback