Nu tänker jag klaga!

För nu står jag inte ut med denna värmen, en sak att det är varmt och skönt men när de går över till fuktig värme så blir de för varmt för mig.. sen att jag inte orkar göra något för jag har ont i varje del av kroppen för allt vatten m.m gör att man helt enkelt inte orkar med.. så jag har legat i sängen hela dagen idag med takfläkten ovanför mig! Och sovit ;)

Så nu vet ni vad jag tycker =)

Dessa bilder jag hittade fick mig att tänka på hur skönt det hade vart att spendera dessa varma dagarna i Dalsland där vi hade en sommarstuga när vi var små,

Jag och farfar

Vattnet precis nedanför stugan,
Farmor i båten, Heidi och jag på land


Farfar & Jag i båten som tillhörde stugan

Heidi och Jag på gårn

Jag (och kalle!) lillekusin Jennifer och Heidi

Jag och Heidi i kökssoffan, innan vi tuppar av för dagen..
precis som jag gör snart med andra ord =)

Kommentarer
Postat av: emma

gud vilka härliga bilder (: ni var så söta!

2009-06-28 @ 19:24:04
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Helena.K.

Kan tänka mig att det är jobbigt i värmen med magen,jag tycker det kan vara jobbigt i värmen utan bebis i magen! Vilka härliga kort du har lagt in,jag har också jätteroliga minnen därifrån.Mysigt ställe.Kram på dig!

2009-06-28 @ 21:44:18
Postat av: Hanna svarar;

Helena; Ja, de hade vart supergött om man hade en stuga där eller vid havet just nu! Så man kunde springa ner 20 gånger när de är som värst ;P

Kramar!

2009-06-28 @ 23:10:29
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback