Mot Gullspång

Tjooho!
Nu har jag precis bytt buss i Karlstad, äntligen har jag kommit ifrån Filipstad =)
Hihi som folk tittar på en när man går förbi med 3 väskor och en tjock mage! Dom håller sig inte för att kommentera heller ;P
Usch nu under graviditeten har jag blivit gör känslig för trånga utrymmen och bussar m.m får värsta panik känslan och de kännss som jag inte får luft!

Wellwell, nu ska ja mumsa på lite jordgubbar och försöka att njuta av den en timmes långa resan =P

Pussokram,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Marielle Sjöberg

Mjoo, nej det har dom tyvärr inte :/ skit läskigt att gå här i ängelholn nu ju :/ puss <3

2009-06-11 @ 16:56:02
URL: http://mellansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback