Lycka

För första gången på tre år känner jag riktig lycka&trygghet.
Lycka över att jag trivs i miljön jag befinner mig i med min familj och folk som står mig nära, lycka för jag ska bli mamma, lycka för att jag ser en framtid här =) Det enda som tynger min längtan, är min älskade hund.. men jag vet att han har de underbart! Ute vid kusten var och varannan dag!

En bild från hans foderägare Gabriella från i midsommras


Har kollat upp en del med lägenheter och det är inte alls så svårt att få som jag föreställt mig, nu tar jag en sak i taget och tänker inte stressa med letandet utan se alla mina valmöjligheter.
Fokus ligger självklart på bebisen, som verkligen vill ut nu.. sammandragningar och tryck i ett.. han kommer när han vill =)

Nu fram till onsdag bor jag i min farmors lägenhet då mamma är bortrest till i morgon och jobbar sen en del (jag tar helt enkelt inte risken att bo själv med olle några dagar) och pappa, maja, farmor, Jassan & Simpan har åkt en vänna upp till Vilhelmina och tillbaka =) Skulle gärna vilja komma iväg på en semester med familjen jag med, men de är lixom inte läääge för de nu ;P

Annars har jag bara softat, friggeboainredningen är pausad tills vi köpt lister, fått hem vaggan sen kör vi sista fixruchen och sen får bebin kika ut innan vi båda flyttar in =) Imorgon ska ja på första BM mötet här i Edet, känns spännande å se hur nya barnmorskan är.. men ja kommer ju knappast ha henne så länge!

Nu ska jag blunda en stund.. om jag får för lillen där inne vill säga!
Pussokram,
Hanna



 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Varifrån har du fått vaggan? Kul! =) Kanske man kan få låna sen när det blir dax för en annan... hehe... =) Behövde du babysitter? Benitha hade ju en till salu billigt. Vet inte vad hon vill ha men det kan inte vara många kr det handlar om... Kram

2009-06-25 @ 23:34:18
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback