Lungträning var de här ja!

Oj! Tredje gången idag som jag känner att de hickar i magen =)
Underbar känsla! Blev väckkt i morse av de å låg och höll handen på magen,
sen innan ja skulle möta upp syrran så hickade han som ja vet inte vad, hela magen hoppade upp och ner
i tack ungefär =) Fick med de på film! Ska försöka ladda upp de inom kort.
Och nu hoppar magen igen ! hihi..
Vet ni varför han hickar? För att han tränar lungorna med andningsrörelser och drar ner fostervatten
och detta resulterar oftast i hicka =)

Ungefär som att man känner pulsen! - fast i magen :P
Ju mer dagarna går känner man hur människan där inne utvecklas, och snart.. mycket snart..så kommer den ut!
Nu blir de Sex and the city, sen Navy CIS =) Mee lööööve !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ohh ! de lille hickar. de tyckte jag va så mysigt! Njut av den lilles lungor jobbar...

2009-06-10 @ 00:01:35
Postat av: roxanna

gud va mysigt :D saknar min guddotter enormt mkt när jag läser om barn eller gravida tjejer.. min guddotter är visserligen 10 månader gammal, men för mig kommer hon alltid vara lilla skruttan! :D

2009-06-10 @ 00:32:48
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback