Kroatien..

Guud va jag längtar tillbaka!
Åkte ju ner med Christer å dom för några år sen å Viktor var också där några mil bort och då åkte jag och hälsade på honom i några dagar, så underbart mysigt!
Vi bara va.. å gick ut på kvällarna med hans familj och lyssnade på live musik och drack en jädrans massa öl, billit som sjutton var de =) Saknar detdär lugnet som var där nere.. men iallafall, så ja har börjat fundera på att åka dit nästa sommar nångång, har kollat upp resor och dom ligger runt 3000 kr med resa och egen lägenhet och då även med bebisen inräknad, får väl se hur vi gör där men jag har frågat Denise och kanske, kanske blir det dit om vi inte hittar nåt ännu billigare å bättre såklart =) Men vad kan vara bättre..

Här bodde vi i nåt av husen längst
till upp höger om ja inte minns helt fel :P


Fanns även pooler längre bort med rutchbanor och sånt skoj, dock var vi aldrig dit då Viktor hatar pooler ;P

Söndagen och måndagens planer är inget alls! Tisdag ska ja se syster en sväng i stan och fika lite =)
Och Onsdag har vi i klassen bestämt att vi ska ses en sista gång för lite fika och så, dom har även bestämt en party kväll på fredag hemma hos Linda.. men ja åker till Emelie på torsdag till lördag så de missar jag, men de gör inte så mycket =) Dom kommer väl dricka en del och så och ja kommer också fira hos Emelie, fast hon är ju också gravid så vi håller oss på samma nivå ;P

Och på lördag är dagen då jag åker hem till Lilla Edet och bosätter mig där för ett tag!

Kommentarer
Postat av: marlene

jag har alltid velat åka till kroatien, hoppas att det blir av någon gång! :P

2009-06-07 @ 23:11:04
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej.. jag tycker du verkar duktig på design.. skulle du vilja hjälpa mig att göra en ny? förstår om du inte riktigt har tid just nu... ps: på fredag går tiden ut:) kram emma

2009-06-08 @ 11:58:35
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Emma

åh vad snällt, ja hennes är fin.. men lägg till mig på msn emma[email protected] så kan ja ju skicka några bilder till dig kram

2009-06-08 @ 14:20:02
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Emma

härligt det såg ut!

2009-06-08 @ 22:59:30
URL: http://eeemma.blogg.se/
Postat av: Johanna

det kommer att bli super härligt att få åka dit. fick 3 veckor i Kroatien i present det var helt oväntat. Min pojkvän är bara helt otroligt under bar .tack Hanna måste bara tacka dig!!!!!!! ha en fortsatt trevlig midsommar . kramizar

2009-06-20 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback