Hjärtekrossare..

Är vad Mark är, såg precis sista avsnittet på sesång 6 i One Tree Hill, alltså det sista avsnittet med mina favoriter
Chad Michael Murray och Hilarie Burton.
Det är verkligen ett fulländat slut... men vad blir One Tree Hill utan Leyton?

(klicka på bilden så kommer du till s.6 sista avsnitt med Leyton....)

Om en stund kommer syster och hämtar upp mig så ska vi fika å umgås lite =)

Förresten, ser ni vad jag skaffat till höger på menyn?
Om man klickar på själva datumet nedanför så ser man lite mer info!
Wellwell dax att fixa sig!

Pussokram,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, det är heltid. Och det är inom komvux..känns skitbra. kram

2009-06-09 @ 16:57:02
Postat av: Fru Evelina

ååå jag har inte sett det! dör dom eller hur är det??

2009-06-09 @ 19:37:19
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: roxanna

ååååh, vart såg du de?! :O Jag har typ 3 avsnitt kvar på datorn, men har inte det sista eller de två sista.. irriterande som attans! :p

2009-06-10 @ 00:34:06
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback