Göteborg

Är vart vi åkte imorse, riktigt kul att komma iväg och få handlat lite till bebben!

Gårdagen ägnades åt att träffa farmor och även handla, och inreda i ett rum i källaren
där jag ska ha 3 byråer och en "stång" som ja kan hänga alla mina och bebisens kläder på,
blev faktist riktigt bra jämfört med innan, kan ta kort på de sen när de är klart =)
Rensade även upp inne i garaget där alla mina saker ifrån lägenheten står.. en enda röra!
Men nu är de ordning och reda! Och lillebror bar alla tunga saker minsann! ;)

Sen imorse bar de av till Göteborg med mamma och pappa, pappa skulle på möte i torslanda
på sitt jobb så jag och mamsen satte oss inne på ett café och tog varsin latte =) Mums!
Mötet drog ut lite på tiden så de blev lite drygt i slutet!

Sen bar de av till Donken och jag fick min älskade Big&co som jag längtat efter så länge! =)
Sen åkte vi till Ikea, usch så svullna mina fötter är nu, för dom hade både över och nedre våning..
Fick köpt en massa fina saker till bebben! Och en lampa till friggeboa som matchar tapeterna!
Detta blir bra serni =)

Här är bla. sakerna jag köpte

Nybörjar sett till mat, fast detta lär väl inte användas på ett tag!
Men de var rea på de så jag passade på =)


Sen köpte mamma en söt elefant och jag ett skötbord (till fyndpris) som passar perfekt på toa, ok.. lite trångt
men de får man ta =)


och från andra hållet (Ser ni brukarna på kanten, de är tvättskål och blöjpapperskorg!)


Detta monterade jag upp när ja kom hem, nästan så jag gav upp tillslut.. för vilket pilljobb!
(Ser ni där nere, mamma kunde inte hålla sig för att köpa första baby-blöjorna hihi)

Sen hade även mor köpt denna lilla söta saken som ja hängde ovanför skötbordet..


Sen märker ni ju att ja har hittat min usb-kabel så här får ni se Emelies mage..

Detta var i fredags, hon har sina fina studentkläder på sig =) Hon är i vecka 31 tror jag..
Här är precis efter utsläppet:


Stackaren fick spöregn på sin student! (Men lika glad var hon för det =P )

och här mina vänner har ni Stora Tindra..

Pratar som sjutton gör hon!

(Ni får ursäkta bildkvalitén, så är de på äldre mobiler!)

Nu ska jag fortsätta med kläderna i källaren, sen blir de att träffa Charlotte!

Pussokram,
Hanna



Kommentarer
Postat av: Eva-Li

Vad fina grejor du köpt:)

Snorsug som jag sa är bra,den har varit mycket värdefull för oss. Sen även amningspump är riktigt värt pengarna!Amningskudde är också jättebra så man slipper få ont i armarna.

Önskar dig all lycka vid förlossningen som snart närmar sig:)

2009-06-15 @ 18:10:48
URL: http://mammali.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback