Fötter & Hår

Nu äntligen hittade jag min usb kabel så jag kan lägga in bilder från förra veckans events..


Tjörn, var ännu finare med badudde och allt längre bort, men glömde fota!


Här har ni en bild på frillen, med min egna original färg =) Deni! (har färgat i säkert 10 år nu..)
fråga mig dock inte varför min näsa är så röd, för den var inte det in real life ;P


Sssslotte & Ina =)



Var bara tvungen att föreviga en bild på mina vattenfötter, jag har i vanliga fall ungefär 36 på skor.. vilket inte går på mig nu, testade ett par 39:or häromdagen och även dem var för små, tur jag har mina sandaler som är justerbara..
ska ta en bild när fötterna gått tillbaka till sitt normala ;P

(det är färg kvar om ni undrar vad fläckarna är ...)

Wellwell, det var dem jag sparat ;)
Nu har jag installerat min bordsfläkt bredvid sängen så man klarar sig igenom natten!
God natt på er!
Hanna

Kommentarer
Postat av: Heidi

Snygg frilla!!

2009-06-30 @ 11:19:45
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Helena.K.

Snygg frisyr! Vilka härliga fötter...usch vad jobbigt för dig att svullna så.Jag var också "full med vatten" men jag behövde åtminstonde inte gå med det i 30 gr värme.Mina barn är ju februari barn bägge två.Hoppas den lille snart tittar ut.Kram

2009-06-30 @ 22:14:55
Postat av: Hanna svarar;

Heidi&Helena; Tack! =) Ja, känns senaste dagarna att han ska kika ut snart för han är väldigt lugn! Ja de är extremt jobbigt med värmen så ja har väl utvecklat ett beroende av fläktar ;P

2009-06-30 @ 22:20:11
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback