För att jag har tråkigt.

Men ja har haft en superbra dag med storasyster på byn! Det blev bakad potatis med kycklingröra till lunch och en irish cream latte (!) för första gången på 4-5 månader, undrar om bebben fick koffein kick ? =P Och  sen lite gosaker på de =)
Underbart mysigt å sitta och prata med Heidi i lugn och ro, hon brukar annars ha så mycket på gång så  en tror hon stressar ihjäl sig ibland! Hängde med och gjorde lite småärenden i stan och hittade SVENSKA UNDERBARA JORDGUBBAR! hihi Heidi köpte ett paket till mig och ja ett andra till mig, hittiills har ett paket åkt ner men klockan är bara halv åtta =)

Tack för en supertrevlig dag kära syster!

Nu ska jag göra utmaningen och sen se tv!

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem var den sista du träffade? Marie..som kom innanför dörren precis
3. Hur lång är du? 163 tror jag
4. Vilken var den senaste film du sett? Rånarna
5. Vem ringde du senast? Morfar!
6. Hur löd ditt senaste sms? ""haha ja, de var knepigt" av Heidi, då mitt blodsocker stiger mer när jag äter husmanskost än när ja äter gosaker =s
7. Vad är helgens planer? Resa mot Lilla edet
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem.
9.  Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Förra helgen
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 10 tiden..
13. Har du någon gång hittat en katt? Många, är en kattmagnet..
14. Vilken är din favoritplats? Havet
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga utrymmen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Mor till en tioåring.. det är nåt jag vet säkert =)
18. Vem fick dig att skratta senast? Chandler i vänner =)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, de är nåt som aldrig dör ut (jag är ju Peyton fan!)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Minidator
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i tisha o underkläder oftast
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4
23. Hur många landskap har du bott i?
OJ! Bohuslän, Västra Götaland, Skåne & Värmland, alla är landskap va?
24. Har du någong gång spytt på någon? antagligen, som bebis =P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota just nu under graviditeten, når knappt ner till fötterna!
26. Är du social? Ja de skulle jag tro =)
27. Vilken är din favoritglass? B&J:s brownie, sandwitch & mjukglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa långt bort lääääänge.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Bara espresso (kaffedrinkar)
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Helst på mage... vilket är riktigt krångligt i nuläget..
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Har vart beroende av kaffe & cigg - båda beroenderna avslutade!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? De är väl inte en fråga längre =)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska... och entaka fraser på andra
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte som patient men åkt med i bilen har jag gjort
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? viktiga utgifter först, sen kläder och Inredning
42. Äger du dyra smycken? Nej, dock låna ja mamsens svindyra guldhalsband engång och tappade bort det .. hon blev inte glad! tur att ja hitta de...efter ett halvår typ.
43. Har du någon gång testat droger? Rökt på nån gång, inget som intresserar mig... mitt liv är värt så mycket mer!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jordgubbar - såklart!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv, ni ska bara vet vad som försigår i mitt huvud...
46. Välj ett ärr på din kropp? ett stort på hakan som bara syns om ja böjer upp den, ramlade ner för vår backe i krokstrand när jag var liten, minns väl hur ont ja fick å att ja älskade bamseplåstret!
47. Vad har du för ringsignal? ett barn som säger "pappa, vet du? jag slog ihjäl en jeting" Pappan: "Mmmm.." Barnet: "som satt på motorhuvuden med hammaren" pappan: "Du gjorde vaadå?" Barnet: "Jag slog ihjäl en jeting på motorhuven med hammaren, men jag träffade inte direkt - efter ett tag träffade jag!"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja 
49. Flirtar du mycket? Nej, men vill ja ha nån så fegar ja inte ur preics..
50. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig provat
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men vart med när en fick de.. en lastbilschafför....
52. Vilken var den senaste bok du läste? "Den oändliga kärlekens ö"
53. Läser du dagstidningen? När ja har arbete med tidning annars nej
54. Prenumererar du på någon veckotidning? de går i perioder, VR oftast
55. Dansar du i bilen? Naj
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 tror ja
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kontonr
58. När var du i kyrkan senast? Förra veckan hör å häpna, händer sällan.. men Madde konfimerades ju =)
59. Vilka personer utmanar du? Alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hanna, vad har hänt med din bebis-räknare.. den när det står hur många dagar det är kvar tills födseln? =)

2009-06-09 @ 21:05:39
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar;

Majsan; Man får klicka på siffrorna under bebisen, då ändrar de!

2009-06-09 @ 21:34:25
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback