Flottsjön

Hôla!
Idag har det varit lika varmt som alla senaste dagarna vart, fast idag drog jag, pappa och kusin Simon upp till min favoritsjö Flottsjön som är helt underbar, då de aldrig är folk där! Hundarna kunde bada av sig, Fritte är gaaaalen som .. ja som, han slängde sig i vattnet hela tiden och stornjöt =) Tösa var lite mer försiktig men hon doppade sig tillslut!

Annars har jag målat om en byrå och fönsterbrädan till friggeboa, tajmat att regnet och åskan kommer när jag ställde det på tork... inrett en sminkhörna i mitt "dressingroom", ska ta lite bilder där nere senare, men just nu håller jag på att tvätta upp alla bebiskläder, har väl kört en sådär 8 maskiner på två dagar, får passa på när man kan hänga ut =)
Men då ligger ju allt nytvättat där nere så de är lite rörigt just nu!

Ja, så aktivt har det varit, nu ska jag sova hade jag tänkt.. om 1,5 timme går jag in i vecka 37 =)
Morgondagens planer är marknad med mor i Trollhättan (men jag åker mest med för espresso house!!! :D)

Ha de gott!
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback