Fixerad!

Trodde de bara betydde att man var fixerad i tex. sin egen spegelbild men nä de betyder också att bebisen har lagt sig rätt i bäcken med huvudet. Kände detta redan igår kväll då jag skulle resa mig upp, fyfaaan vad jag hade ont! var ju inte riktigt beredd på en hastig resning och klämning.. I morse kände jag också av det, då kändes de mest när jag gick, de kändes mer som en stor tyngd i bäcken och extrem mensvärk så var jag till Barnmorskan idag och bad henne kolla om han hade fixerat sig , och visst hade jag känt rätt =) En lättnad ändå att han redan gjort det, chansen att han ändrar position är minimal fram till förlossningen, vilket betyder om ultraljudet den 17:e inte säger nåt annat vill säga, att jag förhoppningsvis får en normal förlossning! =)

Annars har det vart en bra dag, vi gick ju upp tidigt imorse då vi skulle träffas alla i klassen på avslutningsfika vid 9..
fanns många gosaker men mitt socker var skyhögt redan innan fikadags så tog bara en liten bit kladdkaka, trevligt å träffa alla.. dock var det ändå för tidigt på morgonen för mig så ja bara läängtade hem till sänga! Sen var Linda så go så ja fick sjuts av henne och hennes lille tjej Tindra som fyllde 4 år, så vi stannade till vid ICA och handlade ingridienser till snövitstårta och prinsesstårta =) Hängde med dem hem en sväng, jäääklar vilket fint hem dom hade! riiktigt "modernt" med frys som man får isvatten ifrån och sånna saker ;P precis min stil, jag vet var ja ska sno inspiration ifrån om jag nååågonsin skaffar hus!

Coolt va? =) Har inte hänt mig, men känner man noga
kan man känna vad som är vad, bilden är hämtad ifrån google.

Sen promenerade jag bort till sjukhuset för barnmorske mötet, barnet mådde mycket bra, magen hade krympt (!) hon trodde vattenmängden hade minskat, eller att han fixerat sig så huvudet tog väl mer plats innan =) Fick alla journaler som ja ska ta med till Lilla Edet och så.... ja, sen vandrade jag hemåt med min påse jordgubbar jag köpte på Ica =) mums!

Precis ja orkade hem, när ja kom innanför dörren slocknade jag direkt! Nu ska ja försöka somna om, vilket inte är det lättaste i nuläget då ja är ljudkänslig som sjutton och vi är två pers i ett rum .. men i morgon är de över, då bär resan av!
Vart supersnällt av Marie att ja fått bo här, men alla behöver sitt space i slutändan!

Pussokram,
Hanna

Kommentarer
Postat av: nathalie

ohh vad coolt kan de vara så på riktigt att foten syns:O?

2009-06-10 @ 19:42:32
URL: http://nathalieeek.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Häftig bild :)

2009-06-10 @ 23:43:54
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback