En underbar kväll för en evighet sen..




Å
ååh vad jag saknar mina skåningar! ;P
Var inne på en kompis Facebook och hittade några bilder från en supertrevlig kväll...
kan fasen inte minnas när detta var, men det var vinter, för kanske 1,5 år sen?

Dennis kommer antagligen upp nu i augusti å hälsar på några dagar, sen ska jag försöka åka ner innan hösten... men just nu är det bara planer i huvudet :)


                  Jag                Denise&Simon                Matte&Vikkz


              Jag                          Simon&Denise =)



Wooooho, har hittat en sida som fungerar som youtube så jag kan se lite filmer helt lagligt!
Så nu blir det Änglar & Demoner ikväll!

Pussokram,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback