Driiit og.

Jag måste ha glömt min usb till mobilen i varmeland... måste lösa detta!
Har ju lite bilder från dagarnas upplevelser för en gångs skull =)

Dagen har varit lugn, har haft extrem huvudvärk.. Lillbrorsan håller på att intreda i källaren så ja får min egen "garderob" och sånt =) När han går in för något så gör han verkligen de till 100 % !

Men ja har inte packat upp så mycket annars, helt slut efter alla dagar!
Dock bakade jag kladdkaka till familjen så kom farmor ner och fikade lite!
Veckans planer är att på onsdag ska vi på ultraljud då bebisen antagligen är lite större pga diabetesen,
vi får se! Ska iallafall bli riktigt kul att se bebben nu när den är så stor, om man nu ser något.. bebben är ju lite större
nu i vecka 34 jämfört med 21 ;)

Och så ska vi köpa tapeter med inslag av en fondvägg till friggeboa, kommer bli så fint så där ute !
Tänkte köra på denna som bastapet


och denna ska vi ha som fond:


Tycks?
Ska även kolla efter en skön fotölj på second hand då jag antagligen kommer sitta uppe om nätterna inom kort :P


Nu ska vi fortsätta se på Bradie Pitt ;) Förresten ni som missad Benjamin Buttom - se den!

Pussokram,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Heidi

Verkligen urläckra tapeter! Har du kommit iordning tycker du. Va go brorsan är som ska göra garderob... =) fåtölj är nog en väldigt bra idé. Vi har ju en gammal som vi ska slänga men det är ju problemet att forsla ner den... Stor som bara den är den... Lånade inte du den i kråkåsen? Och jag ÄLSKAR Benjamin Button-filmen!! Underbar! Kramar

2009-06-14 @ 15:07:09
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Heidi

Du kan väl skaffa ett eget abonnemang så får du och mamma dela eller nåt sånt. Blir så mycket att hålla reda på med alla tvillingkort hit och dit... =) Hoppas det är ok! Kramar till dig

2009-06-14 @ 18:25:35
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Marlene

Det är sockerkaksbottnar, vaniljkräm och krossade jordgubbar i.. sen ovanpå grädde och jorgubbar. Allt är bakat/gjort hemma.. :) Recept på goda tårtbottnar finns det massor utav på internet :)



2009-06-14 @ 23:59:44
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback