Allsång med Anders Lundin..

var de här ja!
Anders och hans fru Kerstin (tror ja det var) har vart ambassadörer för filipstad ett år, tror bara man är det ett år?
Iallafall så idag hade dom lite allsång på torget i lilla filipstad, tänkte att de får man ju inte missa så ja sprang ner,
såg även på vägen ner stridsflygplan som showade lite över bya =)
Dock kan jag inte riiiktigt påstå att stämmningen var densamma som på Skansen, då stassarna nog mer åkte dit för att
se han än att sjunga med han =P

Höll nästan på att börja tjafsa med en tant också.. herregud vilka människor det finns!
Kom ner och hittade en bänk där det satt en tjej med barnvagn på den delen av bänken där man såg scenen så jag såg alltså inget till vänster, men så gick dom så då passade jag på att sätta mig så ja ser scenen vilket är nästan längst ut till höger.. yäääs, så kommer där en tant och helt nonchalant trycker ner arslet på de fem centrimeterna som finns kvar på högersidan fast nästan hela vänstersidan är helt tom.. hm... så ja flyttar mig pyyyytte lite baraa för gestens skull, men då är hennes kommentar "ja de var futtigt" och jag svarar henne med "Ja kan inte flytta längre bort, då ser inte jag scenen" Sen satt hon där och surade hela timmen ut.. yes, om det är någon som både visa hyffs så borde de då vara äldre damer som borde veta att den som först tar platsen har den.. var hon ute efter sittplats fanns ju andra halvan av bänken..Är det bara jag som överreagerar eller beter man sig så?

Wellwell, kul var det å titta på en stund och sen bar de hemåt till datorn =)
Nu ska ja krypa ner med "Den oändliga kärlekens ö" som är riktigt bra, handlar om massa olika kulturer å spökhistorier å längre har jag inte kommit än =)

Pussokram

Hanna,

Kommentarer
Postat av: Heidi

Fika på tisdag kl 14? Kram

2009-06-06 @ 19:30:50
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Heidi

Caféhuset kanske? Tycker de har bra priser å rätt så mysigt nu. Eller vill du nån annanstans? Kram

2009-06-07 @ 11:49:20
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback