Vårt nya hem

Här har ni boa utifrån, solen låg på fint idag!


Välkomna in!

Här har vi hyllorna som min bror lackat om åt mig,
och den fina tavlan jag fick av Maja.


Till höger när man kommit
in är tv hörnan sen sängen bredvid där..


Till vänster när man kommer in står
en byrå jag målat om till helvit,
där har Olle installerat värsta musikanläggningen!
Sen har vi den matchande vaggan som passar perfekt där i hörnet!


Förbättrade även grundfärgen på fönsterbrädet,
och så passade jag på att ta en magbild..
får ju fasen inte plats i spegeln längre!!
(vecka 38+6)
            

Fondväggen skymtar man ibland men de va
svårt att få helbild på den då den är lite större!
Hittade även denna bild på lille Kiwi



Så, vad tycker ni om inredningen?
Själv är jag mer än nöjd :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Va mysigt de blev :) Har bebis kommit än? Nyfiken =) Hoppas allt går bra nu =) kram

2009-07-15 @ 14:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback