Underbar dag!

Far min fyllde 50 och vi har haft fullt upp..
Gud vad mammakänslorna växer dag för dag... kan knappt vara utan min lille "groda" !!

Underbart att träffa hela släkten, fast man blev allt lite trötter !
Har även beställt hem en massa av bilderna på "gammalt vis" så ja kan sätta in allt i fotoalbum!
Imorgon blir det återbesökt till BB och se så allt står väl till med mor&son (:

Några av dagens alla bilder:

Min groda!



Kära syster med systerson!




en del av släkten =)



Jag&mina syskons present till far..



Det bästa jag gjort!



Presentbord, nyblivne morfar & Charlie



Min käre faster & Charlie




Syskonkort! 
(självklart ska Charlie vara med!!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback