Två "designer" på en dag!

Hey vänner!

Idag har vi röjt i källaren, slängt en massa skit som bara stod =)

Sen har jag hjälpt min storasyster med hennes header se resultat här.
Hon hade tävling så jag vann nagelfixarsett, riktigt kul! fast ja hade gärna gjort designen "gratis" då de är mest av intresse =)



Sen har jag gjort om lillasysters design, i stort sett hela designen.. suttit här några timmar så nu har jag träsmak i röven!
här hittar ni resultatet.



Säg gärna vad ni tycker!

Annars har jag extremt med förvärkar ikväll, hoppashoppas!

nu ska jag placera mig i soffan och titta på Beck, sen kommer Harpers Island.. rätt okey serie som går vardagar sent på fyran..

Ha de gott!
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback