Tant Charlotte!

Hellu!
Min ängel sover så duktigt, gud vad han utvecklas dag för dag!
Griper tag ordentligt när han äter och nu två nätter i rad sover han sammarlagt ca 9 timmar =)
(vaknar å äter å somnar om vid 5 på morgonen)

Igår var vi på besök hos en av mina bästa vänner Charlotte,
träffade även en gammel vän Daniel, supertrevlig å sitta å snacka!
Dom nästan bråkade om att få hålla Charlie =)

Charlotte & Charlie i Charlottes dotters
dock-vagn-säng... hihi liten är han!!



Ina, Lotte & Charlie



Charlie&Lotte



Trött mamma & Charlie



Trött snutt..




Idag gick vi på besök på mormors Anitas jobb, några äldre damer som blev helt sålda på honom ;P
Skulle promenera hem men de öste som sjutton, vagnen o ja blev dyblöta men Charlie höll ja torr =)
Mamma körde hem oss tillslut :P

Idag fick jag pappren från skatteverket så nu är han registrerad att han "existerar"
ska skicka in alla upg med mellannamn och så =)
Pratade även med försäkringskassan och ja hade tydligen tjänat mer än va ja trott, trodde bara ja skulle
få "basbeloppet" men visade sig att ja får 100 kr mer än de om dagen, vilket betyder över 2000 + i mammapenning månadsvis =) fyfan vad underbart!!! då kan ja spara undan ordentligt !
Så tur ja hade jobbat lite innan :D

Nu sover min snutt, så mammig!! Såfort ja släpper honom ifrån mig till någon annan skriker han,
och så tar jag honom till mig igen och då blir han knäpptyst :P

Pussokram,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback