Tandis

Tjooho =)

Idag började dagen tidigt, skulle ju vara hos tandläkaren 7.40, pappa var så snäll och körde mig bort då =)
Tydligen hade jag inga hål, fast dom måste vara där för jag har skeeet ont vissa stunder. Fick ny tid för ännu en undersökning.

Annars händer inte mycket, vi ska antagligen åka ut till havet om en stund och bara vara! Regnet kommer imorgon! *jiiiiiipppi*

Har fått en del negativa kommentarer redan om mitt lösenord som jag tänker sätta in här på måndag, på min blogg.. jag understryker - på min blogg. Folk som tydligen känner sig orättvist behandlade för att jag stänger dem ute ur mitt liv, men som jag skrev i tidigare inlägg orkar jag inte med negativa människor, dom vill en ju inget väl och varför ska man lägga energi på folk som vill en illa? Somsagt, jag lever mitt liv ibland människor jag tycker om och sen behöver jag inte mer!
Detta är en diskussion som avslutas här och nu, fortfarande är det min blogg.

Pussokram,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumman jag förstår dig.. jag vill gärna kunna fortsätta läsa din blogg :).. hoppas vi kan ses snart.. pusss

2009-07-03 @ 16:13:12
Postat av: Sandra .B.

Hej gumman.

Hoppas allt går bra med dig och magen :)

Håller mig ju uppdaterad via bloggen :)

Så, ja tacl, send me your lösenord :)

Puss

2009-07-04 @ 10:25:46
URL: http://sandraberg.blogg.se/star

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback