Söndag - eller?

Hej, jaa ungefär så går mina tankar.. mina lixom har stängt av omvärlden och går i en bubbla av glädje, sömn, skrik&gråt, matning.. och egen matning.. måste påminna mig själv att käka då aptiten är helt väck.. som jag frågade mamma innan "Vad har du planerat till middag idag?" "Nåt med fisk, vad är du sugen på" "Gör vad du vill, bara jag får näring" haha.. låter inte som jag :P

Men vet ni? Jag älskar det!
Även om man är mer trött än någonsin så är känslorna så enorma för detta lilla liv.. att jag skulle göra allt för att få en egen natt att sova mig igenom - men skulle ändå aldrig somna för saknaden av hans närhet, nästan så jag känner att jag måste lyfta upp honom och lägga honom på bröstet när han sover, bara för att ha honom nära..

Charlie utvecklas för varje dag, idag upptäckte han "mobilen" som hänger ovanför skötbordet, mycket spännande!Han fångar upp bröstet nästan själv nu så glupsk efter mat är han =)

Ja.. va ska ja skriva mer.. dagarna går och går och jag bara tar dem som de kommer!
Imorgon har vi BVC möte och ska väga honom, riktigt spännande! (som han äter!!)
Och på tisdag blir det faderskapstest...

Är änna lite besviken på er, här skriver jag flera A4-sidor om förlossningen och inte en enda kommentar, skärpning! =)

Pussokram,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-26 @ 17:38:11
Postat av: Heidi

JAG läser troget!! =)

2009-07-29 @ 23:07:19
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback