Sing us a song, youre the piano-man!

Går förfullt med Billy Joel i mina öron just nu, har blivit en del musik idag då dagen började med
att jag storstädade av i köket, vilket det var i stortbehov utav!
Sedan fortsatte jag och lillasyster att möblera om (ja tog de jag orkade syrran fick bära mest.. men de är la logiskt)
så nu har vi matsal i vardagsrummet och tvärtom =) Var en tio år sen vi hade så sist, så de var dags för lite förändring!
Men usch, hade jag vetat att de vart så mycket slit hade jag nog hoppat över de.. ont överallt.
Men mamsen säger att är man sugen på ommöblering så betyder de att bebisen kikar ut mycket snart.. får väl se vad som stämmer =)

Funderar på att göra som pappa berättade att mamma gjorde när hon väntade barn, gick en mil för att få igång allt vilket funkade... men sen så kom ja på att jag kommer nog bara runt kvarteret sen är jag slut =P haha

Förstår inte vad jag fick energin ifrån idag, man är nog väldigt peppad då stor del av släkten kommer till helgen då min far fyller 50 år och då vill man såklart ha ordning och reda!!
Nej, nu kallar sängen på mig.. skulle sovit för längesen! ;)

Pussokram,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback