Närmar sig

Nu känner jag att det närmar sig, trodde nästan det var dax igår för jag hade förvärkar och dom kom ca var 5 minut ett bra tag och de gjorde satans ont jämfört med sammandragningarna jag haft tidigare.. haha glömde tillochmed bort att andas! Och detta är bara början...Antagligen så har han fixerat sig ordentligt nu iomed smärtan i bäcken som blev värre.

Så jag har bara tagit det lugnt sista två dagarna, finns ingen ork till annat i denna värmen. Igår fixade jag och brorsan allt som skulle monteras upp på väggar & lampor m.m i boa, blir så  jääääkla bra resultat så jag är övernöjd!
Där kommer vi få de bra, bebisen & jag =)

Krånglat en massa med försäkringsbolaget åt Primus, då hans "självriskdagar" går ut den 25 juli... och jag har inte ett öre till hans vaccin eller en undesökning han måste få innan det datumet, Magnus hade lovat att betala sin del ekonomisk till "nybörjar sakerna till bebisen" men han har tydligen bestämt att skita i det som allt annat sista tiden då han loovade att pengarna skulle in förra veckan .. Menmen, det är hans problem, jag har de viktigaste sakerna och jag och barnet får leva snålt första tiden här hos mina föräldrar, skulle de  bli något tjafs i framtiden så ligger detta inte till hans fördel.

Är sååå lycklig att jag kom där ifrån!
Tur jag har folk som ställer upp nu antagligen ändå,  så Primus får sin medecin och sin undersökning, men de var på håret! En dag rättare sagt... försäkringsdagarna gick ut den 25:e och tack vare att den 25:e är en lördag har jag en dag till godo och fick låna tills jag får min första mammapenning =)

Nog om problem, något som gått åt andra hållet är att jag pratat med tandläkaren och de är gratis här i västra götaland hela året man fyllt 21 vilket gjorde att jag bokade direkt !! =) Så imorgon får jag laga mina 3 hål ja haft i över ett år.. underbart!! :D

Nu har vi fått mat i magarna & jag har rengjort mitt akvarie, nu ska jag slänga upp vattenbenen i fotöljen och välja en film som finns på tv1000anytime ;) Superbra med en massa filmer man velat se i evigheter!

Pussokram,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback