Måndag

God middag på er!
Nu har jag satt lösenordet och användarnamnet äntligen, var riktigt jobbigt med dessa elaka kommentarer,
förhoppningsvis är det bara för en tid, jag vill egentligen inte ha lösenord men jag har ett riktigt helvete Magnus (pappan till barnet) och hans vänner är på mig och hackar på småsaker, så jag kände att "varför ska jag blogga och ge honom bilder på hans barn/information om hur allt går, när han inte ens ringer mig, stödjer mig eller någonting?"

Nej, jag har bestämt mig efter hans beteende att gå till familjerätten och få allt uppklarat nu i veckan för han säger så oerhört mycket men har inte hållt ett skit, ska de vara så sen när barnet anlänt också? Det orkar inte jag iallafall.

Nu ska jag inte dra in det mer, situationen är som den är och kommer nog aldrig förändras.

Idag var jag på mitt andra barnmorskemöte i Lilla Edet, dock blev det väldiogt stressigt då cykeln är knas så man måste gå i backarna, det tar sin lilla tid med denna kroppen =)  Så ja kom 10 min sen.. och fick bara 20 minuter in med barnmorskan, men allt var bra och såg perfekt ut, värderna är bra, hjärtat låter som det ska, vi växer som vi ska,
frågade även om mina blåsor som uppstått på fingrarna , oerhört irriterande men antagligen är det vattenmängden i kroppen som bildar dem på något vänster. Sen har jag haft en del tecken på att det är nära, vilket det ju är, ja går in i vecka 38 på onsdag =) Proppen gick i morse, och han har varit väldigt lugn i flera dagar, och i morse hade jag lixom som "träningsvärk" i nedre delen där runt om bäcken, och bm sa att de är ett riktigt stort tecken på att de vidgar sig för förlossningen.. så man bara väntar å väntar ;P Ska på ultraljudet på onsdag, då får vi se vad de säger!! =)

Slocknade som en sten när jag kom hem igen, så vaknade man nu och är vrååålhungrig,
ska gå och rota i kylskåpet lite tänkte jag =)
Kanske finns de lite paj som jag bakade igår.. hihi fick bra med beröm där, gjorde 2 st smulpaj ena med äpple andra med persika/rabarber och hemmagjord vanlijsås!

Ha de bra!
Pussokram,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Sandra .B.

Hoppas han kommer snart lilla pyret :)

Har du bestämmt dig för något namn än?

Såg att du hade många att välja emellan :)

Puss och Kram

2009-07-07 @ 12:24:34
URL: http://sandraberg.blogg.se/star

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback