Magen

Här bjuder jag på en bild på sidan på magen tagen idag 8/7 då jag gick in i vecka 38,
Nu har magen sjunkt ordentligt, tycker jag fått hemskt mycket bristningar men det är helt naturligt


Fick sovit några timmar innan, har känningar efter undersökningen där nere och det trycker något extremt, snälla älskade lille plutt kom ut snart! Tänk, jag har ändå orkat göra storkok idag! Gjorde kålpudding med potatis, gräddsås & lingonsylt! Samtidigt kokade jag upp resten av kålen och gjorde potais&kål soppa! ;) Yes.. och all disk diskade jag undan! (då stod de massa sedan i morse som familjen Johansson bara låtit vara...) imorgon får vi en ny diskmaskin hit, den bästa som går automatiskt! Men nu är jag laaagom trötter! Nu bakar mamma hemmagjort bröd, underbart!

Ha en fortsatt fin kväll!
Hanna

Kommentarer
Postat av: Jessica Lödöse

Hej gumman.. nu får han komma ut och du får komma och hälsa på mig när du äntligen är tillbaka.. jag önska all lycka till om han kommer snart.. det är det bästa du gör i hela ditt liv just nu.. puss på dig och vila...

2009-07-08 @ 23:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback