Fundering

Jag har tänkt av och till om bloggen, och återigen får jag nog sätta in lösenord här.
Dels för att alla kommentarer går igenom mig och många publiceras inte pga av innehåll.
Min blogg riktar sig till tre kategorier:

  1. Mina nära&kära
  2. Folk som jag "lärt känna" via bloggvärlden, ni är några stycken =)
  3. MIG SJÄLV (vilka minnen man har när man tittar tillbaka)
Jag har inget syfte att sträcka mig längre och just nu känns det bäst att göra såhär, orkar inte lägga energi på negativa och jobbiga människor. Jag kör inte på samma lösenord som sist så skriv en kommentar med din email & namn i detta inlägg så kan du fortsätta läsa här som vanligt, inloggning&lösen börjar gälla på måndag.

Ha de bra!

Hanna


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag vill ha lösen!!! =) Kram

2009-07-05 @ 19:53:32
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Linda Brorsson

Hej gumman =) Hoppas allt är bra med dig, måste varit jobbigt att vara höggravid i denna värmen som varit. Tänkte kolla om du har lust att träffas någon dag kanske? Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg med om jag får? ha de godis.

puss och kram Linda

2009-07-05 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback