Fuck you!

Hihi, har hört denna miljoner gånger och tycker den är super..
men jag blev lite förvånad när jag hörde att den var riktad till USA:s föredetta president Busch..
ja menar.. dom spelar denna på radio, får man använda fula ord?

Jag översatte texten lite för skojjs skulll...

Titta inuti, titta inuti din lilla hjärna, så, titta lite hårdare
Orsaken att vi är så oinspirerade är för att vi är så trötta på alla hat, titta på pearl harbor
Så du säger att det är inte OK att vara homosexuell, men jag tror att du bara har onska i dig
Du är bara rasist, som inte kan knyta mina skosnören
Din synpunkt är medeltida

Fan ta dig (fuck dig)
Fan ta dig väldigt mycket
Orsaken vi hatar är för vad du gör och vi hatar hela besättningen
Så jag ber er att inte hålla kontakten

Får du, får du en liten kick av att vara så småaktig?
Vill du bli som din far,är det godkännandet du efter , tja det lär du inte hitta
Vill du, vill du verkligen njuta av att leva ett liv som är så förhatlig?
Det finns ett hål där din själ bor
Du förlorar kontrollen lite
Och det är verkligen osmakligt

Fan ta dig (fuck dig)
Fan ta dig väldigt mycket
Orsaken vi hatar är för vad du gör och vi hatar hela besättningen
Så jag ber er att inte hålla kontakten
Fan ta dig (fuck dig) Fan ta dig väldigt mycket era ord går inte översätta och det blir ganska sent
Så jag ber er att inte hålla kontakten

Du säger att du tror att vi måste gå ut i krig men vi är redan i ett
För det är människor som dig som behöver få utvisning, ingen vill ha din åsikt

Fan ta dig (fuck dig)
Fan ta dig väldigt mycket
Orsaken vi hatar är för vad du gör och vi hatar hela besättningen
Så jag ber er att inte hålla kontakten
Fan ta dig (fuck dig)
Fan ta dig väldigt mycket era ord går inte översätta och det blir ganska sent
Så jag ber er att inte hålla kontakten

Lily Allen - Fuck you


Kommentarer
Postat av: Sandra .B.

Ja man kan inte riktigt säga innan :)

Jo da med oss är det bara bra, har precis haft besök av en 4 dgrs bebis :)

Så nu är jag bra sugen på en till :)

Haha

2009-07-07 @ 20:08:17
URL: http://sandraberg.blogg.se/star

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback