Vet ni vad vi har glömt? Säkert?

Den speciella dagen är förbi.. för exakt en vecka sedan firade denna bloggen ett år!
Fattar ni?!? Ett år.. vart sjutton har de året tagit vägen?

Så hur har bloggen utvecklat sig, hade gärna visat er designförändringarna men vet ni
de har Magnus alla kopior på sin dator, men de gör inget för de är bara att ni använder sökfältet till
höger om ni vill se, jag har ju vart rätt flitig att spara ner alla designers i inlägg när jag gör något nytt!
Mitt mål 2008 var just att få ett fast arbete och en säkrare ekonomi, och att träffa en kille.

  • Jag blev i stort sett lovad heltid på Caféet men de vet ni ju hur de gick, men de är inget negativt för som jag nämt innan ska man ju följa sitt hjärta, och magkänsla och just nu stormtrivs jag med livet, med eller utan Magnus.
    Jag fick en säkrare ekonomi till viss del .. jag oroar mig inte för de lika mycket längre av någon anledning.
  • Jag flyttade från Nyrkoppa! Behöver jag nämna något mer?
  • Jag och Magnus fick en bra tid så länge det varade, jag börjar dag för dag att släppa honom, dom starka känslorna finns inte längre, de är bara saknade på morgonen och myset . att ha honom nära.
  • Jag tänker oerhört mycker mer positivt ! Tack Pillan! hehe, varför ska man gå igenom livet i en pina när de finns så mycket glädje som man kan nyttja? Små saker i vardagen som piffar upp och du.. du bloggen.
De vart några detaljer, så nu frågar jag er
kända som okända för mig
Vad tycker ni denna bloggen och mina tankeskrivningar har givit er?


Nu ska jag sova, som jag sa för någon timme sedan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst skulle jag kunna göa det, vet dock inte exakt vart det är du bor...

Haha, och ditt nummer har jag inte kvar heller, lång historia, ny telefon, eller gammal egentligen, ja du ser, lång historia :)

2009-01-26 @ 18:05:45
URL: http://sandraberg.blogg.se/star
Postat av: Maja

Nu kör jag igång med mitt bloggande igen !!

2009-01-27 @ 18:26:21
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Gabbi.

Svar: För provanstälingen är slut och att chefen tyckde att han inte var hundra på om jag skulle jobba kvar :/

2009-01-28 @ 11:56:01
URL: http://bellasvensson.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha ja michele med sina knäppa funderingar kommer med roliga svar i fredagsfrågorna :P

2009-01-28 @ 15:56:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback