Varmt och skönt!

Hej mina vänner!
Idag har vart en lugn dag, vart ute med pojken o bara tagit det lugnt.
Träffade på grannen o frågade om de också hade de kallt igår å inget varmvatten
och så var läget, hon sa att dom aldrig haft så kallt innan men att de är en liten panna
så den orkar antagligen inte med allt när de blir så kallt ute.
Dom kör på eget el element så ja plockade upp mitt idag så jag har de lite varmare än igår,
tog mig ett varmt o skönt bad precis och nu håller jag på att somna här...
Börjar bli lite nervis för skolan nu också, hatar sånna här dagar i början
när man måste presentera sig antagligen usch, tycker inte om att prata inför folksamling..
nope nu ska ja nana.. hoppas de är väl med er..

Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Lycka till med skolstarten! Kommer att gå hur bra som helst! Stor kram

2009-01-07 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback