Tisdag

Hellu!
Tack för alla fina kommentarer i tidigare inlägg :)
Igår var en lång dag, körde svenska och engelska med en del info
m.m fick även veta att de är obligatoriskt att ha presentation i svenska
framåt våren vilket gjorde mig illa till mods, vilket jag förklarade för läraren
det är en av de värsta sakerna jag vet, att prata inför folksamling och jag
sa att dom får tvinga mig... och att jag gör vadsomhelst annat istället,
läraren sa att vi får lösa det på ett annat sätt då :)

Sen kom Magnus så vi umgicks och pratade ut om allt o vad båda
vill.. sen sov han över här för vi skulle till läkaren idag på bvc,
vilket gick superbra! Tog ju nya tester förra veckan och min
ämnesomsättning ligger på normalt igen.. skönt.

Nu ser jag fram emot nästa besök på ett sjukhus, nämligen i karlstad
nästa tisdag på ultraljudet :D

Wellwell, dax att springa ned till skolan och ha engelska..
It is really fun to read English again ;P

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback