Tillbaka!

Oj, sorry för detta uppehållet.. de har hänt RIKTIGT mycket på såhär kort tid.
Jag har flyttat till en betydligt mycket större lägenhet här i filipstad, fast de visste ni ju redan.
Men jag och Magnus är i nuläget särbos, vi har haft det lite jobbigt sista
men detta är inte vad jag vill, speciellt inte när en bebis är på väg
men för nuläget så behöver vi vår egen tid..
Men självklart ska han ställa upp till 100 % med det mesta som vanligt.
När han flyttade fick han självklart med sin dator därav bloggpausen,
sen har vi haft fullt upp med flytten.. usch ska aldrig flytta i hela mitt liv ! :P
Men han hade ju kvar sin lägenhet i nykroppa så han övertog mitt internet
så jag slapp den utgiften till min gamla dator... istället gick jag och köpte en rosa minidator
med mobilt bredband! Den är superbra! Dock är jag väääldigt ovan vid såhär små tagenter..
Just nu sitter jag och är vrååålförkyld för andra gången denna vintern...

Under julen har vart vi till Nykroppa å Magnus pappa med familj
käka massa gott och fick massa klappar ;p
Sen blev de ner till hans mor där vi (jag) åt massa mer... hihi
Jag försöker fortfarande vänja mig vid dehär med att ja blir vrålhungrig stup i ett
men när jag väl lägger upp mat som ja ska ha så äter ja två tuggor sen är jag mätt... hm.

Sen i förrgår (nyår) var de bara jag och Magnus i den nya lägenheten,
vi åt bakad potatis med rostbiff o räkröra.. väldigt knasig blandning men supergott..
Ja har en massa bilder också som kommer upp inom kort,
det jag inte fick säga sist för de inte var officiellt var att Emelie min bästa
vän ska ha ännu ett barn! Hon har ju Tindra sedan innan.. komiskt att två bästisar
får ungefär samma..
Nu ska ja surfa runt å se vad jag missat, kännt mig helt handikappad utan dator.
Men ja fick även känna på att de finns liv utanför denna bloggvärlden!
Min blogglovin ligger väl på 5000 olästa antagligen..

Allt bra med er annars? Haft en bra jul/nyår helg?

Och nästa Torsdag börjar jag studera....
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Va härligt att du äntligen är så gott som klar med flytten,ja det är jobbigt att flytta,speciellt när man som jag samlar massa skit...."kan ju vara bra att ha nån gång".Lycka till med skolan på torsdag!God fortsättning och stora kramar från Älvängen

2009-01-03 @ 10:23:58
Postat av: Louise

Hej gumman!! Vad roligt.. :D Skönt att komma till nya lgh? Synd att ni inte bor just nu ihopa.. Vi kanske kan ses innan du börjar skolan? Eller du kanske har för mycket att göra? Puss Lollo

2009-01-03 @ 21:05:50
URL: http://lobbban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback