Nya lägenheten

Äntligen, efter mycket spring och svett har jag fått bort varena jävla flyttlåda!
Spyr över flytt nu, men de är nog normalt tänkande då jag flyttat hm, 5 gånger till olika lägenheter på 2 år, 6 om man ska räkna med lägenheten i ängelholm också.
Men nu ska jag stadga mig, om jag inte kommer iväg till en större stad så blir de ingen mer lägenhet i mitt liv,
nästa gång blir det hus.
Och dagens chock?
Magnus kom hem... för första gången sen förra torsdagen..
men han åkte lika snabbt igen =/ Han hjälpte mig iallafall att montera upp spjälsängen så den inte stod i bitar
och vi försökte få ihop vagnen men de gick inte, han trodde det fattades en bit på ena sidan som man ska dra i för att båda sidor ska åka neråt.. de är inte lätt ;P
Han kommer hem imorgon igen och stannar iallafall till tisdag då vi ska till bvc läkaren.

Nu när de blivit LITE ordning här så får ni se hur det ser ut här..

Välkomna in i vårt hem.
.


Vår nya spegel möbel som jag fått av mamma&pappa


Nu går vi in till höger där köket ligger..


och syrrans köksmöbler passade utmärkt i vårt kök,
som är stort jämfört med vårt gamla kök.. ;)


Nu går vi tillbaka ut i hallen och längst ned till höger där vi finner sovrummet


där vi har hela 6 st garderober, där 2 är helt tomma.. och jag har mycket kläder.


nu går vi tilbaka till hallen och längst ned i mitten där badrummet ligger..


och här har vi massa plats över också då vi har två toalettskåp..


Nu är det dax för att gå till vardagsrummet, som ligger längst ned i hallen till vänster,
men de hade ni nog redan listat ut ;)



och här ser ni fond väggen som jag och mammsen kämpade med..


fast den fina guldbruna färgen visar sig inte så bra här,
men de är ju en mobil så man ska inte klaga !


även en riktigt stor balkong som inte var så lätt att fotografera i kolmörkret,
men ni vet hur en balkong ser ut va? haha
sen är de ju inga möbler ute så de ser bara kalt o trist ut.
Gardiner är endast uppsatta i köket,
har bestämt mig för att hålla ögonen öppna efter mörka mysiga
sammets gardiner till vardagsrummet, sovrummet kommer väl sen..
Vi var ju och såg på en precis likadan lägenhet i andra hörnan
som var spegelvänd men den hade redan oranga tapeter så där kunde jag inte göra
fondväggen och sen hade den inget badkar .. som har blivit ett måste för mig.

Nu ska vi på dagens långis sen blir de ett varmt och gott bad :)
ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Maja

Va stort det ser ut att vara! :)

Och verkligen jätte fint!

2009-01-11 @ 22:14:51
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken mysig lägenhet du har :)

Svar: Ja det är jätte trist att åka ut, men det är fler som sitter hemma framför TVn och röstar i små städerna än i storstäderna, och då spelar det inge roll hur bra vi är. Riktigt dåligt =(



Angående filmen: Jasså:) va kul, och ja Johan heter han!

2009-01-11 @ 22:36:25
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej gumman! Vad fint du har fått det i lägenheten!!!



Kramar Erika

2009-01-12 @ 08:41:38
Postat av: Helena .K.

Vilken mysig lägenhet du har fått tag på!Jättefin. Låter mysigt med sammetsgardiner! Må så gott//Kram

2009-01-12 @ 18:32:27
Postat av: mamma

Hej gumman! Tycker du ska försöka hitta nån mysig tavla med kanske nån fin belysning på eller bara sportligt lysa upp väggen eftersom den är så mörk. Då kommer guld stänket upp finare. De har ju kvar den där häftiga tavlan på Ikea som du gillade.. tror den skulle bli häftig där. Med New York City på typ 1x1 meter stor... Kram mamma

2009-01-14 @ 23:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback