Nu blir jag förbannad..

I vår gamla lägenhet var de iskallt tyckte vi, när vi kom hit så tyckte vi de vart underbart med värme..
Senaste dagarna har jag haft febern att skylla på men nu är ja inprincip frisk igen, men intefan blir de varmare.
Okej .. ja vart o tog mig en pommestallrik och bagarna gick med tjocka ulltröjjor (!!) inne i pizzerian,
där de annars brukar vara så varmt att man svettas till döds av pizzaugnen.
Men jag har stört mig som fasen på att duchen, jag ääälskar att duscha i riktigt hett, nästan brännande hett
så huden blir röd.. de är en del av livets alla njutningar.
Men nää fan här är vattnet ljummet annars men nu tappade jag upp ett bad och hoppade i ... och ur direkt igen.
Alltså nu var de inte ens ljummet vatten... kan man ringa och klaga till hyresvärden ? för ja tänker fan inte betala den hyran som är (tänk filipstad) utan att kunna använda duschen, de är ju inte rimligt.....
och inte är de varmare här i vardagsrummet ungefär som att sitta med dörren öppen.
Nej.. som ni märker är jag riktigt upprörd över detta..

Och Magnus har inte vart hemma på 5 dagar nu för bilen inte funkar... han skulle komma ikväll.. naee... klockan är mkt nu.
Gaaah nä nu lägger jag mig så ja vaknar upp till en underbar ny dag imorgon, förhoppningsvis vaknar jag om jag inte
fryser till is inatt.

ha de gott.

Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Klart att du ska säga ifrån,klart att du ska ha varmvatten i kranen och inte frysa inomhus.Skulle jag vara dej så skulle jag ringa direkt,kanske är det så att han(hyresvärden) faktiskt inte är medveten om att inte värmen fungerar ordentligt.Ring och prata med honom,mitt råd.Kram,kram

2009-01-05 @ 20:17:09
Postat av: mamma

Hej lilla gumman! fått nån värme idag tro? Nu är vi hemma i alla fall. Du kanske har natt besök av din syster? hoppas ni har det lite mysigt i så fall... Kram mamma

2009-01-05 @ 23:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback