Något som griper stark mig om hjärtat..

Är friends nya reklamsnutt som går ofta.. var nyfiken på texten flickan sjunger
och det visa sig att de är en låt av Kent som heter På drift/ Ur spår
Jocke Berg
i bandet har skrivit texten. Iaf den reklamen och den där pojken plockar upp
elaka ord men tillslut för ett "hej" berör oerhört många känslor hos mig.
Tyvärr är datorn för liten för att öppna HTML så jag kan lägga in Youtube koderna
så hedanefter blir de länkar för sådan.. =/ har verkligen letat o letat men de går helt enkelt inte.

du tror väl att min ensamhet är värst?
men det är när andra väl ser mig som jag verkligen blir rädd förklara snälla så att jag förstår,
varför ni tystnar när jag kommer och ni skrattar när jag går?
säg varför det måste vara jag som har ryggen upp mot väggen
bara hud mot hårda orden som får rivas, klösas, bitas för mitt liv mot alla andra
det finns ingen belöning och jag kräver ingenting bara att aldrig nånsin tvingas hålla käften

Kommentarer
Postat av: sandra p

Ja,den reklam snutten berör verkligen.

2009-01-06 @ 16:34:51
URL: http://grys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback